25

 
Det här med att fylla 25. Får frågan vad önskar du dig? och jag har faktiskt inte någon anning. Vet inte riktigt vad jag behöver, eller vad jag vill ha. Först kanske ska nämnas att jag inte är speciellt förtjust i att få paket, för mig handlar min födelsedag om att få bjuda på god fika, äta gott tillsammans och bara umgås. Men i år är det ju det där med att fylla 25 och kanske önska sig något lite speciellt. Så ja jag tror att jag har kommit på vad jag ska önska mig. New York resan är ju bokad så varför inte önska sig den underbara tavlan Guide to Manhattan. Ja så får det nog bli...

Kommentarer
Postat av: rebecca

Har den. älskarn!!!

Svar: den är ju så fin! Nu blir jag avundsjuk :P
Annica

2013-02-18 @ 23:31:02
URL: http://www.rebfre.se
Postat av: Rövarmamman♥

Har den hängades här hemma och den är verkligen en favvo!

Så tycker du gör helt rätt i o önska dig en i present ;)

kramar

Svar: åh den är ju så fin, kan ju hoppas att jag får en ;) Kram till dig
Annica

2013-02-22 @ 19:42:36
URL: http://roxenmo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0