En bricka

Du behöver:
En djup ram
Färg i samma färg som ramen
Pensel
Två lådhandtag
En borrmaskin
Börja med att måla alla delar som inte är svarta, svarta. Låt torka ordentligt.
Mät ut och borra håll för handtagen, måla igen om det behövs. Lägg i botten, sedan glaset. Skruva sist fast handtagen.
 
Måste ju säga att det här året har ju börjat riktigt riktigt bra vad det gäller mitt pysslande. Känner att jag har massor av inspiration och det finns så mycket jag vill göra. Senast är denna bricka som jag pysslat ihop av en Ikea ram, svart färg och lådhandtag. Kul ide att få sin egen bricka som man själv vill ha den och nu vill man ju bara ha den stå framme för att den är snygg att dekorera med. Det smart är också att man kan ju förändra botten på den genom att framkalla foton och ha som botten innanför glaset. Vad tycker ni, visst blev den snygg?

Kommentarer
Postat av: Emma Berglund

Svar; Taack fina du!

Svar: det var så lite så :)
Annica

2013-01-31 @ 21:26:22
URL: http://emmaberglunds.se
Postat av: Yoannah

Tack så mycket!

Vilket kanontips, brickan vart ju superfin

Svar: tack fina du!
Annica

2013-02-01 @ 12:42:25
URL: http://yoannah.se
Postat av: Emma

Den blev sååå fin!!

Svar: tack fina du <3
Annica

2013-02-03 @ 10:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0