Instagram - Barcelona

Utsikt från hotellrummet // La Sagrada Familia
Älskar alla mosaikmönster i Parc GÜell
Poolhäng // svalkar oss med yoghurtglass
Palmtrees <3 // Tar med mig Barcelona hem i en burk
Bästa glassen, cocos of course! // Candy crush
Kvällspromenad längst stranden // Love the Beach, Starbucks and my Toms!
För jag är brun om bena, precis som det ska va... // Älskar stranden, havet men ändå att ha staden så nära
 
Hemma igen efter 5 undrebara dagar i Barcelona. Så himla skönt att bara få kopla av och bara ha det sådär härligt med syster yster. Turistat, badat i poolen, havet, solat, läst, ätit gott, druckit gott, ätit för många winerbröd till frukost... Men nu är jag hemma igen och imorgon ska jag ta tag i det där datorproblemet så att det kan bli som vanligt igen här på bloggen.

Kommentarer
Postat av: hanna

Om du gillar träning och inspirations bilder, då är vår blogg någonting för dig, in och kika !:D

Svar: Tack för tipset alltid härligt med inspiration :)
Annica

Postat av: Johanna

Gud vad fint! Du verkar verkligen haft det bra i Barcelona, jag hoppas att din dag idag också har varit bra :D

Svar: Tack fina du för din kommentar! Det var verkligen underbart i Barcelona :) Hoppas att du också haft en bra dag idag. kram
Annica

2013-07-22 @ 16:52:43
URL: http://jjohannapersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0