Instaweek - back to reality

 
New York bilderna har hoppat längre ner och istället har instagram fyllt på med vad mina dagar här i Sverige har varit fyllda med sen jag kom hem.
 
1. Små söta halsband runt halsen / 2. Gott med grillat, det här har jag saknat! / 3. Något som jag saknat? Ica Maxi! Älskar att spatsera runt i mataffärer, klämma, lukta, köpa hem nya produkter / 4. Hemma igen och då måste man såklart baka / 5. Kungsträdgården, det är här alla stockholmare samlas så fort körsbärsblommen slår ut / 6. Nyttiga Brownies / 7. Slussen som utsikt och sommarkvällsvärme / 8. Älskade små macarons / 9. Hemmagjord yoghurtglass, mums!

Kommentarer
Postat av: Felicia Karlström

Fina bilder! :) älskar ditt instagram, så inspirerande!

Svar: åh tack vad glad jag blir! Alltid roligt när någon gillar något man lägger upp :) kram
Annica

2013-05-12 @ 13:49:46
URL: http://storasysteralskarmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0