2009 var året..

En liten års resume av året 2009 här i bloggen, börjar med de sex första månaderna. Så här varsegoda

Januari


Den 2 Januari längtade jag efter våren och tittade efter snygga Ballerina skor.
9 och 10 bloggade jag om Indianband som jag fortfarande tycker kan vara snyggt!
15 Pysslade med galgar!
28 var jag inne på nitarmband och nitar.

Feberuari

8 feberuari Köpte mer pyssel till att armband. Som tillslut blev detta armband.
Peace tecken i massor!
24 åt jag semla på Fettisdagen! Snart dags igen ;)
26 Jag gillar 70-talet. Tycker fortfarande om 70-talet :)

Mars

4 Mars Färgade håret brunt. Det varade dock inte länge.
Har hunnit samla på mig en del indianband.
7 - 8 Syster och pappa fyllde år, detta firades så klart!
Den 8 kom även underbara Chloé till oss!
24 Hade jag besöksrekord i bloggen!
Blev även en del smycken gjorde denna månad!
Den här flätan gjorde syster på mig, skulle kanske försöka lära sig att göra själv!

April

4 April fyllde jag 21 år. Då fick jag min stora garderob!
16 plockade jag årets första vitsippor!
24 köpte de underbara halsbandet från Matthew Williamson för H&M.
Gillade gult?

Maj

1 Maj var jag inne i Kungsträdgården och tittade på vackra körsbärsblommen!
syster bokade biljetter till Britney Speara.
16 Maj fyllde Bästis år.
Det var rätt varmt i Maj.

Juni

Påfyllning av pyssel från Pärlshopen.
2 Juni tar syster studenten.
Pysslar med studentalbum, armband och lär mig makramé.
Den gulakjolen blir äntligen klar.

Nicki



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0