Kokoskakor

 
Nu när jag ska försöka att inte äta sötsaker fram till påsk (eller ja med undantag när jag fyller år på fredag) så är man ju konstant sugen på något. Hittade ett recept på de här nyttiga kokoskakorna, verkligen perfekta för en kokosgalning som mig. Gillar ni kokos så måste ni testa! Annars är ju de här chokladbollarna ett hett tips
2 äggvitor
2 msk honung
5 dl kokos
 
1. Vispa äggvitorna till ett hårt skum.
2. Häll i kokosen och honungen, blanda ihop. 
3. Rulla till bollar och lägg på en plåt. 
4. In i ugnen 175°C i ca 10 min. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag ÄLSKAR kokostoppar! Måste man ha en elvisp eller kan man vispa för hand? :D

Svar: Absolut kan man vispa förhand tar ju bara lite längre tid ;) lycka till :)
Nicki

2014-03-31 @ 14:54:05
URL: http://hippi-inn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0