Julmarknad på Skansen


Jag på marknaden.

Järven uppe på trädet (syns dock inte så bra)

Utisikten över till Gärdet och ambasadstaden.

Äntligen, äntligen har jag och A kommit iväg på julmarknaden på Skansen. Har sagt att vi ska åka på den men sen har det inte blivit av, eller funnits tid. Idag blev det i alla fall äntligen av tillsammans med söta A. Och med massor av snö och att det snöade gjorde det ännu juligare och mysigare! Tittade även på djuren, sälarna, Älgarne, Sötaste utterna, Järvar och vargar.

Nicki

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag var på julmarknad förra helgen, så himla mysigt! Men sjukt kallt :/

Din leopardring är sjukt snygg, skulle du tröttna på den så skicka iväg ett mail... ;)

2009-12-19 @ 18:50:35
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/
Postat av: anna

mysigt med jumarknad :)

2009-12-19 @ 18:50:49
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Postat av: Lotta

Vilka fina bilder.

Det faller mer snö över Stockholm =)

Kram

2009-12-19 @ 22:18:37
Postat av: Sofia´s Dressingroom

Vad mysigt det ser ut. Hoppas ni hade det trevligt.



kram kram

2009-12-20 @ 15:18:37
URL: http://sofiasdressingroom.blogg.se/
Postat av: Nicki Svarar

Ida: Mysigt men kallt, håller med dig! Haha ringen ja, min lillasyster är också sugen på att sno den ;)



Anna: Jättemysigt! Måste man nästan gå på varje år!



Lotta: Ja snön bara faller ner



Sofia: det var riktigt mysigt!

2009-12-20 @ 18:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0