rea + Panduro shopping


Linne (74kr) och BH (75kr).

Aldrig kommer jag ut tomhänt från Panduro!

Mammas julpyssel (eller de jag ska pyssla med nästa jul).

Blev inte så mycket reashopping, kanske hittar något mer senare. Idag fick i alla fall ett linne från Gina följa med, en BH från H&M och sen lite pyssel från Panduro. Mamma köpte lite pyssel hon med till julkorten nästa år. Ett litet tips så där från mig till er: det är rea på julsakerna på Panduro så varför inte passa på att köpa det lite billigare, det kommer ju en jul nästa år också!

Nicki

Kommentarer
Postat av: Sarah

Köpte typ samma grejer på panduro idag jag med x) Alltid trevligt med rea på panduro!

2009-12-29 @ 00:08:36
URL: http://tana94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0