Duktig

Idag vaknade jag kl 07:20, då tog jag upp fysikboken och läste om luft och lufttryck. Senare åkte jag till stan och träffade en gamla klasskompis, riktigt trevligt. Varför var det så länge sen? hemma igen blev det promenad med Chloé och sen åter till böckerna. Har pluggat ganska mycket idag trots längre avbrottet i stan. Bara plugga mer imorgon och nästa vecka.
En till sak var jag duktig på idag också, jag shoppade inget, eller jag köpte två små trasiga smycken för 20kr. Ska göra om dem till andra smycken som ni får se sen när jag kommit på vad jag ska göra med dem. Här nedan är i alla fall delarna.


Tack Martina för en trevlig dag!
Nicki

Kommentarer
Postat av: HANNAH

Gud vilka fina smycken :D

2009-03-15 @ 19:29:43
URL: http://hannahborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0