Grattis världen sötaste syster


Idag blir lillasyster 20 år, usch vad åren går fort! Nu får du ju gå på systemet och är inte längre tonåring, välkommen in i vuxenvärlden! Du är den bästa syster man kan ha, även fast du kan vara ilsk och arg på mig så har vi samtidigt så himla roligt tillsammans. Du är så mycket mer än en syster, en vän som alltid kommer att finnas där vad som en händer. Jag kommer alltid att finnas i ditt liv och jag är stolt över att vara din stora syster. Älskar dig världens bästa etriga, lilla my Emma! Hoppas att du får en fantastisk födelsedag!

Nicki

Kommentarer
Postat av: Emma

<3<3 Tack <3<3

2010-03-07 @ 11:12:35
Postat av: Sofia´s Dressingroom

Roligt att se kort på din syster:) Du får hälsa henns och gratta från mig. Kram kram

2010-03-07 @ 20:33:11
URL: http://sofiasdressingroom.blogg.se/
Postat av: Nicki Svarar

Sofia: Kanske inte världen snyggaste bild på henne, haha! Hon hälsar och tackar i alla fall :)

2010-03-07 @ 21:22:24
Postat av: sofie

man ser inte ens att det är emma=P hehe men fina är ni små spexare:P

2010-03-08 @ 15:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0