& other stories

H&Ms satsning & other stories rymmer allt från kläder, hudvård, makeup och en hel del accessoarer och det är just dem som jag har fastnat för mest. Skorna här ovan gillar jag nog extra mycket och så armbandet med det svarta bandet. Plaggen och accessoarerna är uppdelade i fyra linjer eller "fashion stories" som de själva benämner de och priserna kommer ligga från allt mellan 50kr och 3000kr, allt utifrån material. När första butiken öppnar upp i Stockholm är ännu inte sagt men butiken ska ligga på Biblioteksgatan och vara hela 700 kvadratmeter stor. Sugen på att veta mer? Läs här
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

Svar: tack vad glad jag blir att du gillar den!
Annica

2013-01-26 @ 10:32:20
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Emma

Vill ha den svarta väskan! Sååå fin!

Svar: jag med! Undra vad den kommer kosta?
Annica

2013-01-26 @ 12:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0