2009 var året.. (fort.)

Juli


Början av Juli stickade jag klart Chloés tröja.
9 åkte familjen inkl mig till Fjällbacka för att hämta hem lillasyster.
13 Såg jag och syster Britney Spears i Globen!
28-30 London med syster, då det turistades och shoppades!

Augusti

Pysslade lite, ask, armband, muffins bak och bröd.
15 Drömde jag om stora halsband
19 Gjorde jag vaderade galgar med sidenband!
Försöker lära mig att virka, men det gick inte så bra!

September

Fixade smart smyckes upphängning i garderoben.
Började pröva på att göra kort.
Håller på med ett stort halsband med massor av pärlor (vilket jobb de va!)
Fotade med syster.
Började med mitt resealbum.

Oktober

Halsbandet blir äntligen klart!
Fortsätter pyssla med resealbumet (vilken tid det tar att göra!)
Börjar sy axeldekorationer till en tröja.
Gillar massor av ringar!

November

Mitt älskade tygvaruhus ska stänga igen så jag köper upp mig på lite band och knappar.
Börjar sticka en ny halsduk.
Mina axeldekorationer blir klara och oj så snyggt det blev!
Bakar Kakmonster.
Syr detaljer på leggins x2
Gör rosett hårspännen.

December

Årets sista månad som rymmer både jul och nyår + en massa snö!
Jag gillade fortfarande stora halsband (vilket jag nog kommer fortsätta att använda i vår!).
Får hem min älskade leopardring som jag vunnit på ebay!
Slänger ihop lite julkort (i år ska de läggas mer tid på dem!)
Bakar de årliga julgodiset.
Reashoppar lite.


♥Nicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0